Lesson 1 of 0
In Progress

Z czego składa się wyzwanie?

Podczas wyzwania otrzymujesz dostęp do 30 pomysłów na posty udostępnianych w odstępach jednodniowych. Każdy dzień – pomysł składa się z:

  • tekstu do użycia jako post pod zdjęciem lub reelsem
  • muzykę do użycia w/w tekstu jaki reels (rolkę) – przykład z użyciem ; pamiętaj, że obecnie możesz wykorzystywać także swoją muzykę i stworzyć w ten sposób unikatowy reels. Reels nie powinien trwać dłużej niż 15 sekund. Takie sprawdzają się znacznie lepiej niż dłuższe. Dłuższe (90sek) rlelse możesz wykorzystywać, jeśli chcesz przekazać wiedzę i mówić podczas nagrania. Jeśli myślisz o muzyce, to stosuj następującą zasadę: na początku umieść teks, który zainteresuje oglądającego, pod koniec umieść tzw. CTA, czyli informację, która zachęci do przeczytania opisu lub wysłania prywatnej wiadomości
  • Story

WAŻNE:

Zaproponowany tekst nigdy nie używaj wg zasady kopiuj wklej. Zawsze staraj się dopasować do siebie, swojego stylu pracy, rodzaju projektów itp.

Posty nie musisz umieszczać codziennie. Może to być co 2-3 dni w tygodniu i tym samym materiały z wyzwania możesz użyć przez 60-90 dni. Jednak staraj się być systematyczna. Jeśli zakładasz, że będziesz publikować 2 razy w tygodniu, rób to przez wszystkie kolejne tygodnie.

Jeśli zakładasz, że będziesz publikować codziennie, nie bój się publikować o różnych porach i testować, kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni i zaangażowani. Po miesiącu systematycznej pracy będziesz widzieć w wynikach, które pory są najlepsze właśnie dla Ciebie i wtedy dopiero zaczniesz świadomie wykorzystywać określone godziny publikacji.

Pamiętaj także, aby nie ograniczać się jedynie do publikowania na Instagramie nowych postów. Bądź aktywna. Obserwuj, komentuj posty swoich potencjalnych klientów. Jak ich znaleźć? Znajdź konta swojej konkurencji – osób, które obecnie zajmują się podobnym stylem działalności jak Ty. Osoby, które komentują i lajakują ich posty są także Twoimi potencjalnymi klientami. Zanim jednak zaczniesz ślepo laskował i obserwować te profile poświęć chwilę, aby zapoznać się z profilami każdej z tych osób. Czasami może się okazać, że są to osoby, które tak jak ty, są konkurentami tych osób. Same lista obserwatorów takich profili jest mniej ważna. Osoby, które są jedynie biernymi obserwatorami, to osoby, którym najtrudniej sprzedać swoje usługi. Instagram także wyżej promuje aktywność na profilu. Duża liczba obserwujących, ale niskie zaangażowanie pod postami na profilu, automatycznie powoduje, że Twoje posty będą rzadziej wyświetlane zarówno Twoim obserwującym jak i potencjalnym nowym osobom.