Lesson 1, Topic 1
In Progress

Opis profilu

Celem prowadzenia konta firmowego na Instagramie jest dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów, a nie po prostu zbieranie serduszek i dużej ilości przypadkowych obserwujących.

Pamiętaj jak działa Instagram:

  1. Osoba, która do tej pory nie miała z Tobą kontaktu widzi Twój post, który wyświetlił jej się podczas przeglądania postów.
  2. Interesuje się Twoim postem i wchodzi na Twój profil, aby zobaczyć więcej, dowiedzieć się więcej na twój temat.
  3. I co widzi? Widzi w pierwszej kolejności opis Twojego konta, który powinien wyraźnie mówić, czym się zajmujesz i zachęcić do kontaktu.

Sprawdź o czym mówi opis Twojego profilu na Instagramie?

Co robisz, dla kogo? Pamiętaj, że opis z racji na ograniczoną ilość znaków musi być zwięzły.

Jeśli uczestniczysz w szkoleniu E-projektowanie lub Pracuj online – Żyj offline, przejdź do lekcji omawiającej wybór niszy i użyj hasła, jakie sobie tam ustawiłaś.