Pamiętaj, że klienta nie interesuje ilość i rodzaj planów jakie wykonujesz. Klienta interesuje co dzięki tym planom będą mieć. Czy potrafisz wytłumaczyć klientowi na czym polega i dlaczego jest ważny każdy z elementów Twojej pracy?

Co ważne, usuń z tego procesu wszystko to, bez czego oferta zostanie także profesjonalnie zrealizowana. Często jest tak, że dokładamy sami sobie obowiązków, mimo, że klient o to nie prosi.

Pamiętaj zarówno dla Ciebie jak i dla klienta ważne jest szybkie zrealizowanie projektu. Na tym bardziej mu zależy, niż na kolejnym planie, z którym nie będzie miał co robić. Jeśli uważasz, że mniejsza ilość planów czy renderingów będzie wyglądać słabiej niż oferta konkurencji, jest to znak, że poświęcasz uwagę nie na te elementy, które rzeczywiście są ważne. I to ćwiczenie pomoże Ci skupić się i uwagę Twojego klienta na wartościach, jakie dają Twoje projekty.

Przeanalizuj swój proces i wartości jakie dają poszczególne czynności tego procesu Twojemu klientowi.

PROCES OFERTY-do-edycji