Oferta, niezależnie czy przygotowana w formie pdf, czy na stronę sprzedaży jako oferta do skorzystania z Twoich usług, która rzeczywiście sprzedaje powinna składać się z następujących elementów:

W minimalnej wersji:

  1. Obietnica – zawiera wyraźny komunikat dla kogo skierowana jest oferta i jaką transformację zapewnia
  2. Proces – czyli droga, jaką ta obietnica zostanie zrealizowana
  3. Cena – czyli ile Twój klient musi zapłacić za tą usługę

W wersji optymalnej po cenie pojawiają się dodatkowe elementy:

  1. Bonus – czyli coś, co umili i wzmocni potrzebę kupienia usługi. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest zastosowanie takiego bonusu, który jest rozwiązaniem na ewentualne wątpliwości klienta. Bonus jednak nie powinien zwiększać Twoich obowiązków, a jeśli tak się dzieje, to należy to uwzględnić w wycenie usługi.
  2. Gwarancja – jeśli cena i bonus nie przekona do skorzystania z oferty, to jest to dodatkowy element, który powoduje, że klient czuje, że zamówienie usługi jest dobrym rozwiązaniem
  3. Twoja historia / dlaczego – miejsce na pokazanie kim jesteś, dlaczego jesteś najlepszym rozwiązaniem na potrzeby Twojego klienta

Więcej na temat poszczególnych elementów znajdziesz w kolejnych lekcjach.